söndag 23 mars 2008

Bilmässa Emlia








Japp jo nu har jag varit i väg på bilmässa, och kollat in bilen jag har varit med och byggt på. Nu vill jag gärna ha lite komentarer på byggt. Det är många fler än jag som har hjälp till med bilen. Alla har slitigt som djur för att få den färdig. Mycket detalj arbetet, som inte är så vanligt, tex kolla nog på bilden på fälgen, så ser man att den är lacka på baksidan. Lackat innertak osv...listan är hur lång som helst. Tack ett lyckat projekt tack vare Paul & Madde på Paint Worx i Göteborg, och alla på NewMiniClubSweden.se (coopersweden)

2 kommentarer:

Anders Håkansson sa...

Tja Paul!

Jag kan absolut ingenting om varken bilar i allmänhet eller lackering i synnerhet :) men jag gillar att det varken är metalliclack eller flames på bilen. De har alltid det på Pimp my ride och jag tycker alltid det blir så fult. Klassiska färger som vitt svart rött är mkt bättre.

Gillar din blogg... keep it up Mr P

Anonym sa...

Den är så najs, vill ha men det vet du jue redan =) Kramis!!